Maratonul de Mountainbike de la Miercurea Ciuc 2007 – Csikmaraton 2007

dupa-maraton.jpg

Eterna poveste a maratoanelor cu participare „de dicstractie” si „de antrenament” – ne adunam tarziu, povestim mult, dormim putin, ajungem la limita. Anul acesta, exceptie doar ultima parte – Dan a gandit „strategic” si m-a anuntat ca ora de inceput este 9 dimineata, prin urmare am ajuns la 8:30. „Greit” – o ora de agitatie in plus, una de somn in minus.

Ne-am intalnit cu Nomazii si prietenii baimareni, veniti si ei sa participe la eveniment – Jutka si Szabolcs, respectiv Odile, Zoli Barta, Matyas, domnu’ Chelu, Zoli Cretu’…  

Vreme capricioasa ce ne-a trecut intr-o singura zi prin aproape toate cele 4 anotimpuri (traiasca grindina!). Am participat toti Nomazii la 66km, cu un mult aclamat loc 3 pentru Jutka, in rest cu rezultate de prima treime (Dan) si de mijlocul clasamentului (Allen, Szabolcs). Nimic altceva notabil, exceptand accidentul suferit de Odile (fractura de clavicula), care o va tine cu picioarele departe de pedale in jur de o luna – insanatosire grabnica! 

Ritmul a fost unul relaxat, avand in minte participarea peste doar 4 zile la Eco-Explora.

incalzirea4.jpg    img_4010a.jpg    after-race.jpg

~ de nomadadventureteam pe Iunie 18, 2007.

Un răspuns to “Maratonul de Mountainbike de la Miercurea Ciuc 2007 – Csikmaraton 2007”

  1. […] Da, Miercurea Ciuc are din nou maraton. Pentru cei care nu stiu, aici a cam fost primul maraton mai cunoscut din Romania. Era prin 2004 parca. Tot ce-mi aduc aminte e ca am participat cu o bicicleta de imprumut (Multumesc Laur!) si ca am terminat alergand si cu pedalierul in brate. Una din primele editii a fost castigata din cate-mi aduc aminte de Levente Gyorgy. Era un bun antrenament pentru echipa de aventura de la vremea aceea care mai tarzior a avut unul din primele bloguri de gen. Blogul mai exista si chiar am gasit un mic articolas despre concursul din 2007 […]

Lasă un răspuns

 
